WERKEN BIJ

VACATURES

AMBULANT HULPVERLENERS THUIS & OP SCHOOL

REGIO WEST-FRIESLAND, 24-28 UUR / 32-36 UUR

Ben jij een duizendpoot die staat voor het kind en geen vraag onbeantwoord laat? Dan zoeken we jou!

Jij legt gemakkelijk contact met kinderen, ouders en leerkrachten en uit ervaring weet je hoe je samenwerking en ontwikkeling stimuleert. Samen met alle betrokkenen werk je aan uiteenlopende (complexe) hulpvragen. Je hebt een realistische, nuchtere kijk en durft netjes buiten de lijntjes te kleuren. Jij zet door totdat alle doelen bereikt zijn.

Wat maakt deze functie interessant voor jou?
- Jij biedt kinderen en hun omgeving (weer) een stabiele basis waaruit zij hun eigen koers kunnen gaan varen;
- Elke dag is anders;
- Je werkt zelfstandig binnen een gepassioneerd team van professionals;
- Klots is een dynamische jeugdzorgorganisatie;
- De afwisseling in het vak draagt bij aan het doorontwikkelen van jouw kennis;
- Klots biedt diverse scholingsmogelijkheden;
- Er is ruimte voor jouw creativiteit en ideeën!

Wat vragen wij van jou?
- Passie voor het vak;
- Flexibiliteit om de juiste hulp op het juiste moment te kunnen bieden;
- Ervaring in het zelfstandig begeleiden van kinderen, ouders en/of leerkrachten;
- Durf om (complexe) hulpvragen en onderwerpen bespreekbaar te maken;
- Verantwoordelijkheid voor de rol die je hebt;
- Nieuwsgierigheid naar het verhaal achter de situatie;
- Honger naar kennis;
- Een relevante , afgeronde hbo-opleiding.

Verder biedt Klots een omgeving waarin je als professional wordt gezien en gewaardeerd. Een werkplek waar jouw ideeën meer dan welkom zijn en jij écht het verschil kan maken. De inschaling is conform CAO Jeugdzorg schaal 7. Het salaris bedraagt minimaal €2210,52 en maximaal €3159,16 bij een fulltime (36 uur per week) dienstverband. Je ontvangt een arbeidsovereenkomst voor 7 maanden met de intentie om deze te verlengen.

Direct solliciteren?
Stuur je motivatie en CV onder vermelding van vacaturenummer 0519 vóór 20 mei 2019 naar Martine Jongewaard via m.jongewaard@stichtingklots.nl. Vermeld daarbij graag of u voor de parttime of fulltime functie solliciteert. Ook voor eventuele vragen kunt u bij Martine terecht.

Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) behoort tot onze standaardprocedure bij indiensttreding.

STAGEPLAATSEN
Op dit moment hebben wij geen beschikbare stageplaatsen.

Staan er hierboven geen (passende) openstaande vacatures / beschikbare stageplaatsen vermeld en ben je toch nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Stuur dan een open sollicitatie naar info@stichtingklots.nl.